500 سانتی متر
0 سانتی متر
360 سانتی متر
0 سانتی متر
530 کیلوگرم
0 کیلوگرم
1 2
مرتب سازی بر اساس :
تعداد نمایش :
حالت نمایش :
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1032
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 24 کیلوگرم استعلام قیمت
صنایع فلزی کاوه متنوع ترین حفاظ های پنجره و بالکن مدرن برای مشتریان فراهم کرده است.مدل ها، مشخصات، کیفیت ساخت و قیمت حفاظ های پنجره مدرن را در سایت مشاهده کنید
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1031
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 21 کیلوگرم استعلام قیمت
صنایع فلزی کاوه زیباترین حفاظ های پنجره و بالکن مدرن برای مشتریان فراهم کرده است.مدل ها، مشخصات، کیفیت ساخت و قیمت حفاظ های پنجره مدرن را در سایت مشاهده کنید
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1030
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 26 کیلوگرم استعلام قیمت
صنایع فلزی کاوه متنوع ترین حفاظ های پنجره مدرن برای مشتریان فراهم کرده است.مدل ها، مشخصات، کیفیت ساخت و قیمت حفاظ های پنجره و بالکن مدرن را در سایت مشاهده کنید
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1029
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 20 کیلوگرم استعلام قیمت
ترکیب چند مستطیل تو در تو پایه ی اصلی طرح را تشکیل داده است. در این حفاط پنجره اشکال اصلی در مرکز طرح شکل گرفته است. کادر این حفاظ ساده طراحی شده است اما در مرکز طرح تجمع خطوط عمودی و افقی بیشتر است. شاید اصلی ترین نقطه ضعف این طرح سد کردن حدودی دید و منظر و القای حس محصوریت در کاربر فضای داخلی باشد.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1028
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 21 کیلوگرم استعلام قیمت
اگر به فرم اشکال اسلیمی در کاشیکاری بناهای سنتی دقت کنیم متوجه میشویم که منبع الهام این طرح اشکال و کاشیکاری های معماری اسلامی بوده است. این طرح کاشیکاری های معماری اسلامی را در ذهن تداعی میکند. همچنین طرح این حفاظ را میتوان برگرفته از فرم چلیپا که در معماری ایرانی کاربرد بسیار گسترده ای دارد دانست.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1027
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 21 کیلوگرم استعلام قیمت
امروزه در صنعت ساختمان سازی توجه به ساختمان های چند عملکردی بیشتر شده است. ساختمان هایی که گاها چند عملکرد همانند تجاری، اداری، مسکونی را در خود دارند. بهترین گزینه برای حفاظ پنجره این قبیل ساختمان ها حفاظ های مدرن می باشد. حفاظ ها هرچه ساده تر طراحی شوند کاربرد گسترده تری در کاربری های مختلف دارند.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1026
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 22 کیلوگرم استعلام قیمت
شاید یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین ایده های ممکن برای طراحی حفاظ پنجره مدل بالا باشد. این طرح جز ابتدایی ترین طرح هایی است که برای حفاظت از محیط داخلی و قرار گرفتن روی پنجره به ذهن طراح میرسد خطوط صاف و زاویه های قائم این طرح، حکایت از طرحی بسیار محکم و منطقی دارد.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1025
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 26 کیلوگرم استعلام قیمت
ایجاد امنیت اصلی ترین عاملی است که باعث استفاده از حفاظ پنجره می شود. حفاظ پنجره باید امنیت کامل را برای محیط ذاخلی برقرار نماید. وجود حفاظ در طبقات اولیه ساختمان ضروری است. بهتر است از حفاظ ها و نرده های که تماما در آن پروفیل افقی به کار رفته است پرهیز شود چرا که امکان خوبی را در اختیار سارقین برای بالا رفتن فراهم میکند.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1024
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 22 کیلوگرم استعلام قیمت
شاید جالب به نظر برسد با اینکه حفاظ های مدرن با ساده ترین ایده های طراحی خلق میشوند زیبایی و محبوبیت زیادی در بین افراد دارند. با گذر زمان این حفاظ ها رواج بیشتری در صنعت ساختمان سازی پیدا کرده اند. در مدل های مدرن خبری از استفاده از تجهیزات پیچیده، ایده های طراحی منحصر بفرد و جزییات پیچده و پر کار نیست و بیشتر توجه به فاکتورهای عملکردی می باشد.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1023
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 26 کیلوگرم استعلام قیمت
در طراحی ویلاها و پروژه های مسکونی تامین امنیت جز مهم ترین عوامل دخیل در طراحی به شمار می رود. در برخی موارد  پنجره ها با فاصله کمی از سطح زمین طراحی میشود که در مسائل امنیتی خلل وارد میکند. در این ساختمان ها وجود حفاظ های مناسب بسیار ضروری می باشد.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1022
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 23 کیلوگرم استعلام قیمت
با گذر از کنار ساختمان ها و دقت به نمای ساختمان ها در می یابیم که اجزای فلزی بخش عمده نمای ساختمان را تشکیل می دهند. گاه نماهایی که در آن از چندین مدل مختلف اجزای فلزی استفاده شده است را می بینیم که به نظر جالب نمی آید. بهترین راه جلوگیری از اغتشاش بصری هماهنگ سازی اجزای فلزی از قبیل نرده، درب و حفاظ می باشد
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1021
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 19 کیلوگرم استعلام قیمت
امروزه با گذر زمان، طرح های مدرن برای اجزای فلزی ساختمان در مقایسه با سایر طرح ها از جمله کلاسیک رواج بیشتری پیدا کرده است. این طرح ها مناسب کسانی است که  طرح ها ساده و بی پیرایه را ترجیح می دهند. همچنین جهت بکارگیری در کاربری هایی همچون فضاهايي اداری و تجاری كه امكان استفاده از طرح هاي پيچيده را ندارند این حفاظ ها را میتوان گزینه مناسبی دانست.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1017
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 24 کیلوگرم استعلام قیمت
پنجره ها اجزایی از نمای ساختمان هستند که ارتباط با محیط بیرون را فراهم می کنند. برای برقراری امنیت بیشتر برای محیط داخلی بر روی پنجره ها حفاظ نصب می شود. انتخاب مدل حفاظ مسئله بسیار مهمی می باشد و نیازمند صرف دقت فراوان است چرا که حفاظ ها هم بر روی زیبایی نمای ساختمان اثر گذاشته و هم بر نورگیری فضای داخلی ساختمان اثر خواهند گذاشت
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1018
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 22 کیلوگرم استعلام قیمت
عمدتا طرح های مدرن قرینه طراحی می شوند. قرینگی اصلی ترین عامل ایجاد یکنواختی در طرح است. در این مدل حفاظ مدرن خبری از قرینگی و یکنواختی نیست و قرینگی جای خود را به طرحی متنوع داده است. فرم شکل گرفتن خطوط افقی در کنار یکدیگر نمادی از تکامل و پیشرفت می باشد.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1019
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 20 کیلوگرم استعلام قیمت
سبک مدرن سبکی است که از قرن 20 پایه گذاری شد. در این سبک جنبه های عملکردی مهم تر از جنبه های زیبایی شناختی است. گاه در طراحی ساختمان ترکیب ساده ای از بتن و عناصر فلزی نمای یک ساختمان را تشکیل میدهد. در طراحی عناصر فلزی همانند درب و حفاظ پنجره نیز گاها ریتم ساده ای از پروفیل های فلزی کلیت طرح را شکل میدهد.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1020
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 22 کیلوگرم استعلام قیمت
در برخی از طرح های معماری برای تامین نورگیری بیشتر فاصله پنجره از زمین کاهش میابد و پنجره های ساختمان اصطلاحا سرتاسری طراحی میشود. این پنجره ها از نظر زیبایی برای کاربران ساختمان معمولا جذاب تر است. همچنین نورگیری بیشتر فضای داخلی باعث محبوبیت این پنجره ها شده است.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1014
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 20 کیلوگرم استعلام قیمت
جزئیات و‌ طرح های حفاظ های پنجره خود می تواند عنصری مهم و چشمگیر در طراحی نماهای امروزی محسوب شود. پنجره ها ارتباط انسان با محیط خارجی را فراهم میکنند. در ساختمان های امروزی که استفاده از حیاط کم کم به فراموشی سپرده شده است تنها ارتباط با فضای بیرون دریچه ای از ساختمان به نام پنجره است.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1013
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 24 کیلوگرم استعلام قیمت
امروزه تاثیر چشم گیر جزئیات در زیبایی  ساختمان بر کسی پوشیده نیست جزئیات از جمله حفاظ ها و نرده ها میتواند به نمای ساختمان روح تازه ای ببخشد انتخاب جزئیات کارآمد که در عین حال از لحاظ ظاهری نیز مطلوب باشند دغدغه ی اصلی کارفرمایان و معماران می باشد حفاظ های مدرن با طرح های کاملا به روز‌، کارآمد و متنوع انتخاب این جزئیات را آسان تر نموده است
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1015
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 24 کیلوگرم استعلام قیمت
امروزه در طراحی اجزای ساختمان، تمامی طرح ها گرایش به سمت مینیمالیستی پیدا کرده اند. استفاده از عناصر با کارکرد حداکثری در ترکیبی ساده و بی پیرایش اصول شکل گیری حفاظ های مدرن می باشد. این عناصر گاهی در ساده ترین ترکیب و گاه شکل های پیچیده تری به خود می گیرد.
حفاظ پنجره و بالکن مدرن کد M1016
طول : 100 سانتی متر ارتفاع : 150 سانتی متر وزن : 20 کیلوگرم استعلام قیمت
ظرافت اولین ویژگی این حفاظ است که در ذهن نقش میبندد. سادگی و ظرافت دو عامل مهم است که سبک معماری و هنری مینیمالیسم را در ذهن تداعی میکند. در این سبک تمامی اجزا و احجام و اشکال در ساده ترین حالت ممکن طراحی می شود ایده اصلی طراح در این حفاظ تکرار ریتمیک چهارسوهای فلزی بوده است.
1 2

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره را از دو دیدگاه درونی و بیرونی میتوان بررسی کرد و در هر دو دیدگاه به بعد ماده و معنای آن نیز توجه نمود. از ابعاد مادی نرده پنجره میتوان به بعد حفاظت و صیانت آن اشاره نمود که آدمی را از ناهنجاری های وارده از دنیای بیرون و اختلالات روانی درونی همچون سپری ستبر محفوظ می کند. پنجره های بنا که در حکم چشم و گوش و بینی و دهان آن بوده و تنها محل ارتباطی بنا با دنیای خارج هستند که به ساکنین آن امکان میدهد با محیطی که جزوی از آن هستند در تعامل باشند از اهمیت بالایی برخوردارند و با وجود چنین نرده های زیبایی که در معنای روح شان بوده کیفیتی دو چندان پیدا کنند.  
دریافت لیست قیمت
  نرده پنجره فرفورژه

 
حفاظ پنجره قیمت کیلوگرم قیمت کیلوگرم
حفاظ مدرن از 95 هزار تومان تا 95 هزار تومان
حفاظ فرفوژه از - هزار تومان تا - هزار تومان
حفاظ cnc از - هزار تومان تا - هزار تومان
حفاظ لوکس از - هزار تومان تا - هزار تومان
هزینه نصب از 5 هزار تومان تا 10 هزار تومان
هزینه حمل  نرخ باربری  نرخ باربری
 نرخ باربریاستفاده از پنجره در معماری ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که پنجره مهم‌ترین و گاهی اوقات تنها مسیر ورود نور طبیعی به درون اتاق است. وجود این نور چه در معماری داخلی و چه از نظر روانشناسی و سلامت بسیار مهم است. اما مسئله‌ای که در این بین با آن مواجهیم، ضعف امنیتی پنجره است. برای آن‌که نور به اندازه‌ی کافی وارد اتاق شود بخش اعظمی از پنجره از شیشه ساخته می‌شود. این مسئله سبب نفوذپذیر شدن پنجره شده و استفاده از حفاظ پنجره را بدل به یک ضرورت می‌کند. حفاظ‌های پنجره انواع مختلفی دارند. این تنوع در ابعاد مختلفی قابل بحث و بررسی‌ست. در ادامه مهم‌ترین مسائل را در خصوص انواع حفاظ پنجره بررسی خواهیم کرد. حفاظ پنجره فرفورژه

بخش‌های مهم حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ساختاری مستحکم است که بر روی پنجره نصب شده و امکان ورود از طریق آن را به حداقل می‌رساند. این حفاظ‌ها به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. با توجه به ساختار حفاظ می‌توان قسمت‌ها و قطعات مختلفی را در آن دید. یکی از نقاط حساس و بسیار مهم در حفاظ، پایه‌ی آن است. هر حفاظ معمولاً چهارپایه دارد که در چهار گوشه‌ی پنجره و بر روی دیوار محکم می‌شوند. استحکام این بخش از حفاظ و اتصال محکم آن‌ها به دیوار بسیار مهم است. چرا که این پایه‌ها نقش مهمِ نگه داشتن حفاظ بر روی پنجره را بر عهده دارند. به ویژه زمانی که حفاظ وزن بالایی دارد مهم است که پایه‌ها به خوبی به دیوار محکم شوند. در انواع حفاظ‌ها، قطعات مختلفی نقش ساختار اصلی را ایفا می‌کنند. در ساختار نرده پنجره فلزی از پروفیل‌ها و تسمه‌ها در اندازه‌های مختلفی استفاده می‌شود. اگر حفاظ مورد نظر متحرک و باز شو باشد، لولاها و قفل را نیز می‌توان به عنوان بخشی اساسی از حفاظ معرفی کرد. حفاظ پنجره برای خانه های قدیمی

انواع حفاظ پنجره کدامند؟

حفاظ‌های پنجره در ابعاد مختلفی قابل دسته‌بندی هستند. برای مثال گاهی آن‌ها را با توجه به نوع پنجره‌ی مورد نظر معرفی می‌کنند. همچنین ممکن است با توجه به اندازه‌ی آن‌ها نیز طبقه‌بندی‌هایی را برای آن‌ها قائل شوند:
  • حفاظ پنجره معمولی
  • حفاظ پنجره دو جداره
  • حفاظ بزرگ پنجره
  • حفاظ کوچک پنجره
  • حفاظ متحرک پنجره (لولایی و آکاردئونی)
  • حفاظ ثابت
اما یکی از اساسی‌ترین تقسیم‌بندی‌های حفاظ‌های پنجره، بر اساس مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن‌هاست. از این حیث نیز حفاظ‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند. دو مورد از برجسته‌ترین حفاظ‌ها از این نظر، حفاظ‌های آهنی (فلزی) و استیل هستند.
قیمت روز 28 اسفند 1402 
  حفاظ پنجره

انواع حفاظ آهنی را بشناسید

به دلیل اهمیت بیشتر حفاظ آهنی پنجره بیشتر به آن پرداخته و انواع مختلف آن را از نظر خواهیم گذراند. این نوع حفاظ‌ها را می‌توان بر اساس سبک ساخت‌شان بررسی کرد. به این ترتیب در زیر خواهید دید که چند مدل از این حفاظ‌ها وجود دارد و هر یک چه ویژگی‌هایی دارند. حفاظ پنجره فرفورژه سبک فرفورژه یکی از سبک‌های بسیار مهم در تولید انواع تجهیزات فلزی ساختمان است. انواع حفاظ‌های درب و پنجره، انواع درب‌های پارکینگ و ورودی ساختمان و نرده راه پله به کمک طرح‌های فرفورژه ساخته می‌شوند. فرفورژه که به آن گل‌نرده نیز گفته می‌شود از میله‌های فلزی پر پیچ و تاب و اجزای مختلفی تشکیل می‌شود. این نوع حفاظ بسیار زیبا بوده و توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند. حفاظ پنجره با جای گلدان حفاظ پنجره CNC دیگر مدل ساخت انواع حفاظ، مدل CNC است. این نوع حفاظ با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها ساخته شده و دقت و ظرافت بسیار بالایی در ساختار آن مشاهده می‌شود. استفاده از شکل‌های زیبا یکی از خصیصه‌های مهم این نوع حفاظ است. حفاظ پنجره مدرن و به‌روز  در طراحی بخش‌های مختلف ساختمان می‌توان از سبک‌های متعددی استفاده کرد. یکی از سبک‌های بسیار مهم در طراحی، سبک مدرن است. این سبک که در حیطه‌های مختلف همچون هنر، طراحی داخلی، معماری ساختمان و ... مشاهده می‌شود، بر پایه‌ی سادگی استوار است. در این نوع حفاظ اغلب پروفیل‌هایی با طرح‌های ساده افقی، عمودی و مورب به کار می‌روند. حفاظ‌های مدرن تناسب بسیار بالایی با معماری‌های مدرن داشته و مناسب این ساختمان‌ها هستند. حفاظ پنجره رنگ کوره ای حفاظ پنجره لوکس اگر ساختمانی لوکس و زیبا دارید، نصب حفاظ پنجره لوکس به شما پیشنهاد می‌شود. چرا که همان‌طور که در ادامه خواهید خواند یکی از مزایای بسیار مهم حفاظ‌های پنجره، بخشیدن زیبایی به ساختمان است. در حفاظ‌های لوکس، شاهد زیبایی هر چه بیشتر طرح‌ها و الگوهای طراحی هستیم.

حفاظ پنجره در چه ساختمان‌هایی لازم است؟

در انواع پنجره‌ها و ساختمان‌هایی با کاربردهای مختلف، استفاده از حفاظ پنجره یک ضرورت مهم است. اما در برخی مواقع نصب حفاظ بیش از موارد دیگر بدل به یک نیاز اساسی می‌شود. در زیر این موارد را بیان می‌کنیم.
  • خانه ویلایی: در خانه‌های ویلایی به دلیل نزدیک بودن پنجره به سطح زمین، دسترسی افراد به آن‌ها راحت‌تر است. به همین دلیل استفاده از حفاظ می‌تواند در آسودگی خاطرتان نقش موثری داشته باشد. به ویژه در مواردی که ویلای مورد نظر در محلی کم‌رفت‌وآمد و خارج از شهر واقع شده باشد.
  • طبقه هم‌کف ساختمان‌ها: در ساختمان‌های چند طبقه شاید برای حفظ امنیت ساختمان نیازی به استفاده از حفاظ نباشد. بهتر است برای پنجره‌های راهرو و واحدهای هم‌کف و گاهی طبقه‌ی اول به نصب حفاظ فکر کنید.
  • در محل زندگی کودکان: حضور کودک در یک خانه استفاده از نرده پنجره را بدل به یک نیاز می‌کند. در محیط‌های آموزشی ابتدایی، مهد کودک و خانه‌های بازی نیز علاوه بر ایجاد امنیت، برای حفظ ایمنی نصب حفاظ توصیه می‌شود.

حفاظ پنجره مدرن

مزایا و کاربردهای نرده پنجره آهنی

انواع حفاظ‌های پنجره از نظر ویژگی‌های ساختار و ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند. اما همه‌ی آن‌ها اهدافی مشخص و تقریباً یکسانی را دنبال می‌کنند. همچنین نصب آن‌ها علاوه بر برآورده کردن نیازهای ضروری، برخی مزایای جانبی نیز دارد. این موارد عبارتند از:  حفظ امنیت و جلوگیری از ورود ناخواسته: حفاظ پنجره را می‌توان نگهبان یک ورودی مهم در ساختمان‌تان دانست. البته در کنار نصب حفاظ گاهی افراد از روش‌های زیر نیز برای افزایش امنیت پنجره استفاده می‌کنند. اما هیچ یک از این‌ها نمی‌توانند جای نرده پنجره را در تامین امنیت پر کنند.
  • تقویت شیشه‌ها و استفاده از شیشه‌های ایمن‌تر
  • استفاده از دزدگیر و نصب حس‌گر بر روی درب و پنجره
  • نصب قفل‌های ضدسرقت بر روی پنجره‌ها
09107500527
  حفظ ایمنی کودکان: دیگر کاربرد بسیار مهم حفاظ‌های پنجره که قبل‌تر هم به آن پرداختیم، محافظت از سلامت کودکان و جلوگیری از سقوط آن‌هاست. زیبایی ساختمان: نمای ساختمان با استفاده از انواع سنگ‌ها و تجهیزات دیگر طراحی می‌شود. به همین دلیل استفاده از حفاظ‌های زیبا و دارای هارمونی مناسب با دیگر بخش‌های نما، به این زیبایی می‌افزاید.

حفاظ پنجره را از دو دیدگاه درونی و بیرونی میتوان بررسی کرد و در هر دو دیدگاه به بعد ماده و معنای آن نیز توجه نمود. از ابعاد مادی نرده پنجره میتوان به بعد حفاظت و صیانت آن اشاره نمود که آدمی را از ناهنجاری های وارده از دنیای بیرون و اختلالات روانی درونی همچون سپری ستبر محفوظ می کند. پنجره های بنا که در حکم چشم و گوش و بینی و دهان آن بوده و تنها محل ارتباطی بنا با دنیای خارج هستند که به ساکنین آن امکان میدهد با محیطی که جزوی از آن هستند در تعامل باشند از اهمیت بالایی برخوردارند و با وجود چنین نرده های زیبایی که در معنای روح شان بوده کیفیتی دو چندان پیدا کنند. این کیفیت با نقش زیبای آنها در ارتباط بوده و به معماران عزیز این امکان را میدهد که با طراحی پنجره ها با دست انداز کوتاهتر و جبران آن با نرده پنجره فضایی پر نور و فراخ داشته باشند که سرشار از زندگی و جاودانگی است. لذا سایه روشن های ایجاد شده توسط این نرده ها و حفاظ ها و همچنین دید فراختر از درون و محصوریت از بیرون کیفیت این فضا را دو چندان میکند.

صنایع فلزی کاوه با توجه به تمام ابعاد زیبایی شناختی و فنی نمونه هایی از آن را در اختیار مخاطبین گرامی قرار میدهد. حفاظ پنجره ساختمان با بالاترین کیفیت را با صنایع فلزی کاوه تجربه کنید.

سفارش خرید حفاظ

حفاظ پنجره را می‌توانید به روش‌های مختلف اینترنتی و حضوری خریداری کنید. یکی از مزیت‌های انواع حفاظ‌های فلزی، امکان سفارش و دریافت آن‌ها بر اساس خواسته و سلیقه‌ی خودتان است. برای سفارش این تجهیزات به صورت اینترنتی می‌توانید از طریق معتبرترین شرکت فعال در حوزه حفاظ های امنیتی، صنایع فلزی کاوه اقدام کنید. مزیت بهره‌مندی از خدمات این شرکت، ارائه‌ی خدمات نصب به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن است. به طوری که هیچ‌گاه نگران هیچ اتفاقی برای حفاظ نصب شده نخواهید بود. قیمت مناسب از دیگر مزیت سفارش از این مجموعه است. قیمت حفاظ پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل در هنگام سفارش می‌توانید با توجه به پارامترهایی همچون نوع حفاظ، سبک، اندازه و طرح مورد نظر حفاظی متناسب با بودجه‌ی مورد نظر خود خریداری کنید. اگر برای انتخاب و خرید نرده پنجره مناسب و نصب نیاز به راهنمایی دارید. حتماً از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان خبره‌ی سایت بهره‌مند شوید. حفاظ پنجره و بالکن مدرن
  •  رنگ تمامی حفاظ ها رنگ الکترواستاتیک (کوره ای) پوشش فام درجه یک می باشد.
  •  مقطع پروفیل قاب برای ابعاد کمتر از 150*150 سانتی‌متر 20*20 و بیشتر از 150*150 سانتی‌متر 40*40 می باشد.
  • مراحل ساخت حفاظ پنجره و بالکن: مرحله اول ساخت حفاظ مطابق با طرح و اندازه، مرحله دوم ساب زدن نقاط جوش، مرحله سوم فلپ زنی برای ایجاد سطح کاملا یکنواخت، مرحله چهارم پاکسازی حفاظ و رفع آلودگی ها، مرحله پنجم رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک، مرحله ششم کنترل کیفیت و بسته بندی حفاظ
  •  ضخامت تمامی پروفیل های مصرفی 2 میلی‌متر می باشد.
  •  قیمت های فوق با احتساب جوشکاری دوطرفه می باشد.
  •  هزینه نصب و لکه گیری هر متر مربع 35 هزار تومان می باشد.
  سوالات متداول بهترین حفاظ برای پنجره کدام است ؟ طرح های فرفورژه و مدرن حفاظ پنجره از لحاظ امنیت فرقی با هم ندارند. انتخاب بهترین حفاظ کاملا به سلیقه و پروژه شما بستگی دارد. زمان تحویل از شروع سفارش حفاظ پنجره چند روزه است؟ برای پروژه هایی با متراژ معمولی بعد از عقد قرارداد 5 الی 7 روز کاری است. برای پروژه های بزرگ و خاص به تناسب این زمان بیشتر می شود. کدوم مدل حفاظ پنجره از لحاظ امنیت بهتر است؟ همه ی مدل های حفاظ پنجره امنیت کافی را برقرار می کنند. فقط در شکل ظاهری باهم متفاوت هستند. چطور یک حفاظ پنجره خوب سفارش بدهیم؟ برای سفارش و راهنمایی با شماره 09107500527 تماس بگیرید.
نظرات
نیاز به مشاوره و یا راهنمایی در رابطه با محصولات صنایع فلزی کاوه دارید ؟

جهت تماس با تیم پشتیبانی مشتریان ، یکی از راه های ارتباطی زیر را انتخاب نمایید

آدرس : تهران، عباس آباد، تقاطع خیابان ولیعصر و بهشتی، خیابان عبادی، پلاک 15، واحد 3

تلفن تماس : 284270-021

موبایل : 009107500527

فکس : 28427065-021

ایمیل : info@kmi.ir

صنایع فلزی کاوه را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اطلاع از محصولات جدید و شگفت انگیز و اطلاع از آخرین اخبار صنایع فلزی کاوه از طریق شبکه های اجتماعی